UAB „Aconitum“ įgyvendino projektą maisto papildų registravimui prioritetinėse užsienio rinkose
UAB „Aconitum“ strateginis tikslas – padidinti įmonės tarptautinį konkurencingumą. Viena iš priemonių šiam tikslui pasiekti yra įmonės įgyvendintas projektas „Lietuviškų produktų eksporto plėtra prioritetinėse rinkose“ (Nr.03.2.1-LVPA-K-802-02-0006). Šis projektas finansuojamas pagal 2014 – 2020 m. Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 3 prioriteto „Smulkiojo ir vidutinio verslo konkurencingumo skatinimas“ įgyvendinimo priemonę Nr. 03.2.1-LVPA-K–802 „Expo sertifikatas LT“.
Projekto tikslas: paskatinti UAB „Aconitum“ gaminamų produktų eksportą, finansuojant planuojamos eksportuoti produkcijos sertifikavimą (privalomą registravimą) tikslinėse užsienio rinkose. Tarptautinėse rinkose kuriamas teigiamas įvaizdis, kad įmonė, vykdanti gamybos veiklą Lietuvoje, yra kokybiškų ir tarptautinius standartus atitinkančių produktų tiekėja.
Projekto metu 2017-2019 metais įgyvendinta maisto papildų registravimo užsienio rinkose veikla. Pasiektas rezultatas – iš viso užregistruota 14 maisto papildų: 9 – Jungtiniuose Arabų Emyratuose ir 5 – Kanadoje.