1. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje?

Visų pirma susidėkite į krepšelį norimas prekes ir jų kiekius. Kuomet baigsite formuoti savo pirkinių krepšelį, spauskite ant ekrano dešiniajame viršutiniame kampe esančios vežimėlio ikonėlės ir pasirinkite „Pereiti prie apmokėjimo“:

 

Būsite nukreipti į savo pirkinių krepšelio puslapį bei turėsite nuosekliai atlikti sekančius veiksmus.

Prisijungimas. Jeigu jau turite susikūręs vartotojo paskyrą aconitum.lt elektroninėje parduotuvėje, rinkitės „Prisijungti“ ir suveskite savo vartotojo el. pašto adresą bei slaptažodį ir spauskite „Prisijungti“:

 

Jeigu vartotojo paskyros neturite, galite ją susikurti arba pirkti be registracijos. Tokiu atveju rinkitės „Pirkti be registracijos/Registruotis” bei atidžiai užpildykite pateiktos formos laukelius. Užpildę galėsite pasirinkti – ar tęsti apsipirkimą kaip neregistruotam pirkėjui, ar susikurti paskyrą. Jeigu norite tęsti kaip neregistruotas pirkėjas, tiesiog pereikite prie sekančio etapo „Pristatymas”. Jeigu norite, kad Jūsų įvesti duomenys būtų panaudoti registruoto pirkėjo paskyros sukūrimui, spauskite „Sukurti paskyrą?” bei į papildomai atsiradusį laukelį įveskite sugalvotą slaptažodį, kurį naudosite prisijungimui prie pirkėjo paskyros:

 

 

Taip pat galite apsipirkti prisijungdami per savo Facebook arba Google vartotojo paskyras. Rinkitės „Prisijungti” bei vieną iš žemiau esančių variantų – „Prisijungti su Facebook” arba „Prisijungti su Google”:

 

 

Pristatymas. Prisijungę prie savo vartotojo paskyros arba užpildę naujo pirkėjo duomenų formą, pereikite prie žemiau esančio etapo „Pristatymas“ bei pasirinkite vieną iš žemiau esančių ir Jums tinkamų pristatymo būdų:

 

 

Apmokėjimas. Pasirinkę pristatymo būdą, pereikite prie sekančio etapo. Čia Jums reikės pasirinkti Jums patogų apmokėjimo būdą:

 

 

Užsakymo pateikimas. Pasirinkus apmokėjimo būdą, lieka paskutinis veiksmas – pateikti užsakymą vykdymui. Svarbu, kad prieš paspausdami „Pateikti užsakymą“, dar kartą atidžiai patikrintumėte savo įvestus duomenis bei Pristatymo ir Apmokėjimo būdų pasirinkimus. Taip pat privalote patvirtinti, kad esate susipažinęs su elektroninės parduotuvės pirkimo sąlygomis bei taisyklėmis ir pažymėti tai prie „Aš perskaičiau ir sutinku su elektroninės parduotuvės sąlygomis ir taisyklėmis“. Patikrinus visus duomenis bei pažymėjus sutikimą dėl elektroninės parduotuvės sąlygų ir taisyklių, spauskite „Pateikti užsakymą“:

 

 

Apie sėkmingą užsakymo pateikimą informuos Jūsų įrenginio ekrane iš karto pasirodęs pranešimas:

 

 

Jūsų užsakymas nedelsiant bus perduotas tolesniam apdorojimui bei vykdymui. Į užsakyme nurodyto elektroninio pašto dėžutę iš karto gausite automatinį laišką su užsakymo patvirtinimu bei visa jo informacija. Jeigu negaunate laiško, būtinai patikrinkite ir savo elektroninio pašto dėžutės „šlamšto” skiltį.

2. Išsirinkau prekes, užpildžiau užsakymo formą, bet negavau jokio patvirtinimo apie savo užsakymą. Ką daryti?

Visų pirma turite įsitikinti ar atidžiai atlikote visus veiksmus bei pateikėte užsakymą. Kaip tai atlikti plačiau skaitykite skyriuje aukščiau „1. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje?“

Jeigu viską iki galo atlikote teisingai ir užsakymą pateikti pavyko, bet tai patvirtinančio elektroninio laiško negavote, gali būti keletas priežasčių:

Klaidingai nurodėte savo elektroninio pašto adresą. Tokiu atveju būtina kaip įmanoma skubiau susisiekti su elektroninės parduotuvės administracija el. paštu eshop@aconitum.lt arba tel. +370 612 77733 ir patikslinti elektroninio pašto adresą.

Patvirtinantis laiškas nukeliavo į vadinamąją šlamšto skiltį. Dėl skirtingų elektroninio pašto paslaugos tiekėjų serverių nustatymų, laiškas kartais gali nukeliauti į šlamšto dėžutę. Todėl būtinai patikrinkite savo elektroninio pašto šlamšto skiltį.

 

3. Ar galiu pirkti be registracijos?

Taip, galite pirkti kaip neregistruotas pirkėjas. Plačiau apie tai skaitykite skyriuje „1. Kaip apsipirkti elektroninėje parduotuvėje?“

4. Su kokiais vežėjais, siuntų tarnybomis pristatote siuntas?

Bendradarbiaujame su šiomis siuntų paslaugas teikiančiomis įmonėmis – DPD Lietuva, Omniva, LP Express.

5. Kiek kainuoja pristatymas?

Pristatymo mokestis priklauso nuo Jūsų pasirinkto pristatymo būdo bei vežėjo:

Omniva paštomatas – 1,99 eur
DPD Pickup paštomatas – 1,99 eur
LP Express paštomatas – 2,49 eur
DPD kurjeris – 2,99 eur
LP Express kurjeris – 3,29 eur

Taip pat pristatymo mokesčiai bus pateikti ir matomi Jūsų pirkinių krepšelyje prie punkto „Pristatymas“.

6. Kada prekių pristatymas yra nemokamas?

Prekių pristatymas yra nemokamas perkant už 25 eur arba daugiau, kuomet pasirenkama prekes pristatyti į paštomatą. Arba nuo 30 eur, kuomet pasirenkamas pristatymas per kurjerį.

7. Kaip galiu atsiskaityti už savo užsakymą?

Atsiskaityti galite sekančiais būdais ir sąlygomis:

Elektroninė bankininkystė. Galite apmokėti per savo interneto banką. Užsakymo metu tereikės nurodyti banką ir po užsakymo pateikimo būsite nukreipti į pasirinkto banko internetinės bankininkystės portalą. Teliks prisijungti bei patvirtinti mokėjimą pagal automatiškai suformuotą ruošinį.

Debetine arba kreditine kortele. Galite apmokėti įvesdami savo turimos debetinės arba kreditinės kortelės duomenis. Po užsakymo pateikimo Jūsų ekrane atsiras kortelės savininko duomenų įvesties langas, kurį turėsite užpildyti. Norint atsiskaityti šiuo būdu, svarbu jog kortelėje būtų aktyvuota saugaus atsiskaitymo internetu funkcija. Ją aktyvuoti galite savo interneto banke. Jeigu dėl saugaus atsiskaitymo internetu funkcijos aktyvavimo turite papildomų klausimų, prašome kreiptis į savo banko klientų aptarnavimo skyrių.

Grynaisiais pinigais arba banko kortele pristatymo metu. Už prekes galite atsiskaityti sumokėdami kurjeriui pristatymo metu. Jeigu atsiskaitysite grynaisiais, prašome turėti tikslią užsakymo apmokėjimui reikalingą sumą be grąžos. Šis apmokėjimo būdas yra galimas tik pasirinkus pristatymą per kurjerį.

8. Ar atsiskaitymai elektroninėje parduotuvėje yra vykdomi saugiai?

Galite tuo neabejoti. Saugius, patogius ir sklandžius mokėjimus už prekes elektroninėje parduotuvėje užtikrina mūsų partneris AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas. Aconitum.lt elektroninėje parduotuvėje yra įdiegti naujausi Citadele Klix įmokų administravimo sprendimai, kurie specialiai sukurti ir pritaikyti elektroninių parduotuvių valdytojams bei pirkėjams. Citadele Klix mokėjimų sprendimai padeda pirkėjams saugiai atsiskaityti naudojantis elektroninės bankininkystės sistemomis ir debetinėmis arba kreditinėmis banko kortelėmis.

Taip pat, įmonės Aconitum atstovai niekada neprašys Jūsų telefonu arba elektroniniu paštu atskleisti interneto banko prisijungimo duomenų.

9. Per kiek dienų bus pristatytas mano užsakymas?

Prekių pristatymas į paštomatus dažniausiai trunka 2-3 darbo dienas. Prekių pristatymas nurodytu adresu per kurjerius – 1-2 darbo dienas. Verta paminėti, jog išskirtiniais atvejais pristatymas gali papildomai užtrukti 1-2 darbo dienomis ilgiau dėl šventinių laikotarpių, netiksliai nurodytų pirkėjo duomenų ar kitų nenumatytų techninių nesklandumų.

10. Kaip pasinaudoti nuolaidos kodu?

Norėdami panaudoti turimą nuolaidos kodą arba kuponą, privalote jį įvesti apsipirkimo metu savo krepšelyje į laukelį „Nuolaidos kodas“ bei paspausti „Pritaikyti“:

 

11. Pamiršau savo paskyros slaptažodį. Ką daryti?

Nieko tokio. Prisijungimo formoje rinkitės ir spauskite ant „Pamiršote slaptažodį? Spauskite čia“:

 

 

Jūsų įrenginio ekrane atsiras slaptažodžio atkūrimo langas. Įveskite savo registruoto vartotojo elektroninio pašto adresą ir spauskite „Atkurti slaptažodį”:

 

 

Patikrinkite savo elektroninio pašto dėžutę, į ją gausite laišką su nuoroda ant kurios paspaudus būsite nukreipti į naujo slaptažodžio sukūrimo puslapį. Įveskite naująjį slaptažodį bei spauskite „Išsaugoti“:

 

12. Ar apsipirkimas elektroninėje parduotuvėje yra saugus?

Galite tuo neabejoti. Elektroninėje parduotuvėje veikia vadinamasis SSL sertifikatas, kuris šifruoja tarp pirkėjo naudojamo įrenginio ir pardavėjo įrenginių siunčiamus duomenis, taip užtikrindamas jų saugumą. Taip pat papildomai elektroninėje parduotuvėje yra įdiegtos bei taikomos sisteminės apsaugos nuo įsilaužimų bei įvairaus pobūdžio kibernetinių atakų priemonės, kurios nuolatos atnaujinamos. Saugius mokėjimus už prekes elektroninėje parduotuvėje užtikrina mūsų partneris AS „Citadele banka“ Lietuvos filialas. Aconitum.lt elektroninėje parduotuvėje yra įdiegti naujausi Citadele Klix įmokų administravimo sprendimai.

13. Kaip tvarkomi mano asmeniniai duomenys?

Plačiau apie asmens duomenų apsaugą bei tvarkymą galite susipažinti mūsų privatumo politikoje. Ją rasite paspaudę čia.

14. Į ką kreiptis jeigu kyla klausimų apie užsakymo pateikimą, vykdymą, pristatymą ar kt.?

Jeigu turite papildomų klausimų, susijusių su elektronine prekyba, galite kreiptis el. paštu eshop@aconitum.lt arba tel. nr. +370 612 77733 (darbo dienomis nuo 9:00 iki 17:30).

15. Ar prekiaujate vaistais?

Nesame vaistinė, todėl Aconitum gaminamais vaistiniais preparatais internetu neprekiaujame. Aconitum gaminamų vaistų ieškokite artimiausioje vaistinėje.

16. Ar siunčiate į užsienį?

Deja, bet prekes pristatome tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.