Lietuviškai English Русский

LAIMINGA PAKUOTĖ

laiminga

KLAUSK EKSPERTO

Ekspertas

MŪSŲ PARTNERIAI

abc
Akcijos
Klubas
 
PRADŽIA
Meflovan N Spausdinti El. paštas
 
Image
Meflovan N

Maisto papildas

Pakuotė – 40 kapsulių

Sudėtis

Vienoje kapsulėje yra:

  • Izoflavonų – 40 mg.

Sudėtyje esančios medžiagos tinka:

  • Premenstruacinio sindromo simptomams lengvinti.
  • Menopauzės simptomams lengvinti.
  • Sergant širdies ir kraujagyslių sistemos ligomis.

Vartojimas

Gerti po 1 kapsulę 1 kartą per dieną.

Izoflavonų poveikis

Izoflavonai dar kitaip vadinami natūraliais estrogenais, nes organizme jie jungiasi prie estrogeninių receptorių ir veikia panašiai kaip estrogenai. Izoflavonai lengvina menopauzės simptomus, reguliuoja hormonų lygį premenopauzės metu, padeda osteoporozės atvejais. Izoflavonai – genisteinas ir  daidzeinas –  pasižymi antioksidacinėmis  bei fitoestrogeninėmis savybėmis, gali padėti užkirsti kelią navikiniams susirgimams, ženkliai sumažinti cholesterolio kiekį kraujyje, gerinti kraujotaką, mažinti uždegimą, stiprinti imuninę sistemą.

Efektyvumą įrodantys moksliniai tyrimai

* 1995 m. Anglijos Duno Mitybos Centro mokslininkai 9 mėnesius tyrė premenopauzinio amžiaus moteris ir nustatė, kad, vartojant izoflavonus, sumažėjo cholesterolio kiekis, pagerėjo lytinių hormonų apykaita, menstruacinis ciklas pasidarė reguliarus.

* Vartojant izoflavonus 5–6 savaites ir netaikant jokių dietos apribojimų, sumažėja blogojo cholesterolio ir padidėja gerojo cholesterolio kiekis žmogaus organizme, padidėja kaulų tankis, sumažėja osteoporozės rizika. (1999m. Kopenhagos Pano institutas, Toronto Michaelio ligoninė, Šiaurės Karolinos universitetas, 1998m. – Hjustono Beiloro koledžas ir Ilinojaus universitetas, 1995 m. Anglijos Mitybos centras).

* Premenopauzinio amžiaus moterims  1 mėnesį skirti izoflavonai. Pastebėta, kad izoflavonai reguliuoja menstruacinį ciklą:  ovuliacijos metu mažina liuteinizuojančio hormono ir folikulus stimuliuojančio kiekį, didina estradiolio koncentraciją, mažina cholesterolio kiekį kraujyje. Izoflavonų poveikis panašus į antiestrogeninių vaistų poveikį.(Cassidy A, Bingham S, Setchell KD. Am J Clin Nutr. 1994 Sep;60(3):333-40.)

* Atlikti dvigubai akli, placebo kontroliuojami, randomizuoti tyrimai su 200 postmenopauzinio amžiaus moterų. Kaulų mineralinis tankis matuotas tyrimo pradžioje ir po 1 metų nuo gydymo pradžios. Viena grupė moterų vartojo izoflavonus, kita grupė – placebo. Visoms moterims buvo skiriama  kalcio ir vitamino D3. Moterų, kurios vartojo izoflavonus, kaulų mineralinis tankis mažėjo lėtai, jos mažiau rizikavo susirgti osteoporoze. (Chen YM et al. J Clin Endocrinol Metab. 2003 Oct;88(10):4740-7)

Literatūra:

1.Cassidy A, Bingham S, Setchell KDR. Biological effects of soy protein rich in isoflavones on menstrual cycle of premenopausal women. Am J Clin Nutr 1994; 60:333-340.

2.Anderson JW, Johnstone BM, Cook-Newell ME. Meta-analysis of the effects of soy protein intake on serum lipids. N Engl J Med. 1995;333(5):276-282.

3.Weggemans RM, Trautwein EA. Relation between soy-associated isoflavones and LDL and HDL cholesterol concentrations in humans: a meta-analysis. Eur J Clin Nutr. 2003;57(8):940-946.

4.Squadrito F, Altavilla D, Crisafulli A, et al. Effect of genistein on endothelial function in postmenopausal women: a randomized, double-blind, controlled study. Am J Med. 2003;114(6):470-476.

5. Nestel PJ, Yamashita T, Sasahara T, et al. Soy isoflavones improve systemic arterial compliance but not plasma lipids in menopausal and perimenopausal women. Arterioscler Thromb Vasc Biol. 1997;17(12):3392-3398.

6. Hale GE, Hughes CL, Robboy SJ, Agarwal SK, Bievre M. A double-blind randomized study on the effects of red clover isoflavones on the endometrium. Menopause. 2001;8(5):338-346.

7.Simons LA, von Konigsmark M, Simons J, Celermajer DS. Phytoestrogens do not influence lipoprotein levels or endothelial function in healthy, postmenopausal women. Am J Cardiol. 2000;85(11):1297-1301.

8.Steinberg FM, Guthrie NL, Villablanca AC, Kumar K, Murray MJ. Soy protein with isoflavones has favorable effects on endothelial function that are independent of lipid and antioxidant effects in healthy postmenopausal women. Am J Clin Nutr. 2003;78(1):123-130.

GAMINTOJAS

UAB „Aconitum“, Taikos pr. 102, Kaunas, Lietuva.

www.aconitum.lt

Parengė gyd. Aistė Malinauskienė
Konsultavo prof. Romualdas Basevičius

 
< Ankstesnis   Kitas >